lovestory
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lovestory

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا

ahmed_4
malwani
mohasmsm
abdo dido
lokaa
LAIALY
Admin
Maro
canavaro_180
rorosmsm
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Elyssa
عضو مبدع
عضو مبدع
Elyssa

اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 10:07 pm

بصراحة اتا معنديش مشكلة بس انا بحب ارود على موضيعكو

علاشان انتو موضيعكو حلووووووووووووووة جدا

و بتاسر فى الواحد
rorosmsm
عضو المميز
عضو المميز
rorosmsm

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالأربعاء نوفمبر 14, 2007 9:07 am

ميرسى يا اليسا

وعايزين نشوف مواضيعك وردودك
lokaa
عضو مبدع
عضو مبدع
lokaa

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت يناير 26, 2008 11:36 pm

ايه ياجماعة
محدش رد عليا لييييييييييييييييييييييييييييه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالأحد يناير 27, 2008 3:16 am

محدش رد عليكي في اية يا لوكا انتي كاتبة مشكلة اصلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
https://lovestory.123.st
lokaa
عضو مبدع
عضو مبدع
lokaa

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالأحد يناير 27, 2008 9:34 pm

اه يادمين
هتلاقيها فى رد مشكلة فى اول صفحة دورى كويس
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالإثنين يناير 28, 2008 2:08 am

سوري يا لوكا مخدتش بالي صاحب المشكلة هو اللي يقدر يرود عليكي
https://lovestory.123.st
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 10:39 am

السلام عليكم

انا عضوة جديدة في المنتدي

وانا دلوقتي مش هكتب مشكلة انا هكتب سؤال وياريت كل الاعضاء يقولو رأيهم فيه ولو كنت في الموقف دة كنت عملت اية ؟

افرضي ان في يوم من الاام الظروف حطيتك في موقف اختيار بين فتاه احلامك وبين صاحبتك ولازم تختاري حد فيهم هتختاري مين ؟

وافرض اختارتي صاحبتك وهي اتحطت في نفس موقفك ومش اخترتك هتعملي اية ؟

وافرضي اختارتي فتاة احلامك وبعد كدة اكتشفتي انة كان حطك في موقف الاختيار دة علشان تبعدي عنة او علشان شاف واحدة تانية عجبتة وعاوز يخلع منك وأتكدتي من دة هتعملي اية ؟

وافرضي انك بعد ما اختارتي وهو وعدك انه بختيارك دة هيتغير وهيغير كل عيوبة ويبقي زي ما انتي عاوزة وبمجرد اختيارك له بقي مغرور وبقي يتلكك علي اي حاجة علشان يطلعك غلطانة ويبعد عنك برغم انك وعدتيه انك هتبعدي عن صاحبتك علشانة وهو وعدك انة هيتغير هتعملي اية ؟

وافرضي انك كنتي صريحة اوووووووي مع الشخص دة وهو مقدرش صرحتك وكل اللي كنتي بتقولي له علية كان بيروح يقولوا ومكنش بيحترم خصوصياتك وصرحتك ولو غلط لازم تسمحية مهما كان حجم الغلطة بتعتة ولو انتي غلطي تبقي دي النهاية حتي لو مش ذنبك وحد وقعك في غلطة هتعملي اية ؟

معلش انا دوشتك وطولت عليكوا ياريت مكنش ضيقتكوا وارجو الردود من جميع اعضاء هذا المنتدي

شكرا
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 12:47 pm

السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
اولا احب ارود على صحبت المشكله قبل مقول مشكلتى
اولا انتى قولتى صحبتك مش صدقتك يعنى عادى الصحاب دول بيروحوا ويجوا وكمان حسب الظروف هل هى فعلا غلطانهولا قصده وكمان موقف الشخص ده ايه اللى هوه حبيبك؟
هل هوه حبيب بس
ولا خطيب
ولا ايه
طبعا لو حبيب ممكن نقول فى فرصه الواحد يفكر بين الصاحبه والشخص انما لو خطيبك يبقى انتى غلطانه لو سبتيه لان خلاص ده فاضل خطوه ويتجوزك وعمر محد اختار صحبه ونجح بالعكس حتى لو الصاحب كويس حيجى يوم وينشغغل عن صحبه انما الحبيب مش بينسي حبيبه ولا بينشغل عنه ابدا
ومش عيب ان الواحد يتمسك بحبيبه ويضحى عشانه ويتنازل عن كبرياءه ويقوله معاك لو حموت
نصيحتى ويمكن انا اكبر عضو هنا ومن تجارب ناس كتير وتقريبا حصل نفس المشكله دى
وبحب فى الله نصيحه لله
سيبى صحبتك حتى لو حبيبك مش رجعلك

اقول مشكلتى انا بقى وارجوا من كل عضو يرود ويحسها من قلبه
انا كنت اسعد انسان فى الدنيا مكنتش متخيل انى لحظه ابعد عن حبيبتى اللى هى خطيبتى كانت كل ايامنا سعاده وفرح
وضحك وكنا زى الاطفال الصغننين نلعب ونضحك ونهزر لحد مجت صاحبه منها لله
انسانه خبيثه كل شويه تاخد خطيبتى معاها وتخرج واوهمتها انها كويسه وبتحبها بشويه مواقف تفهه
وكانت الخبيثه عاوزه تبعد خطيبتى عنى
وتفتح سكه لواحد تانى عشان يخدها منى انا طبعا ثورت وغضبت وقولت لاء حدافع عنها ومحدش يخدها منى ولو بالقوة والعراك دى ملاكى انا بتعتى وثورت جدا والاقى الرد بكل عدم مبالاه ولا تقدير للموقف احنا حنتصرف ويتتكرر تانى الموقف واغضب وهى برضه مع صحبه السوء وكانت بتعمل محاولات عشان نبعد عن بعض
لدرجه خلت خطيبتى تكدب عليا عشان ثقتى فيها تروح
وواتسببت اننا زعلنا مع بعض وللاسف سبنا بعض
رغم انى كنت معاها فى كل احوالها فرحها وزعلهاوكل حاجه وصحبتها كانت بطنشها عشان مصلحتها وانا كنت بسيب الدنيا واجرى عليها قولولى تختار مين انا ولا صحبتها؟؟؟
رغم انى والله كنت بختارلها احسن حاجه مكونتش بنام عشان افكر فى المستقبل وابنى كل حاجه عشانها
ويوم مقولت انى مضايق من صحبتها ولازم تسبها اختارت صحبت السوء وسابت اللى ضحى بكل حياته عشانها تفتكروا هى كانت صح ولا انا؟ صحبتها اهى ايام وتسبها انما المخلص الصادق دنا عمرى مكدبت عليها ولا خبيت وفى غيابها زى حضورها حتى لو واحده حولت تشغلنى عنها كنت برود بكل برود واحرجها وابعدها عنى
وهى اختارت صحبتها لو كانت بتحبنى كانت سبت صحبتها ونسيتها وكانت تمسكت بيا حتى بعد مسبتها اكيد كل اللى فات مش حيتنسي وهى دلوقتى الموقف بايدها زى مهى عملت المشكله تقدر تحلها هى اللى تبتدى بالصلح زى مكونت انا بعمل حتى لو هى اللى غلطانه على العموم انا حستنى تصلحنى يمكن تكون لسه بتحبنى بس يارب تلحقنى قبل مسافر !!!!!!
دى لما قولتها بحب واحده تانيه وحسافرلها زعلت واما عرفت مين قالت وانا كمان حسافر معاك كنا بنضحك مع بعض انا والله ممعجب بغيرها ولا عاوز حد تانى انا خلاص قلبى مات وخلاص ده اخر حب ليا وياما يكمل ياما خلاص السفر احسن حل للنسيان لو كان تمنى الموت حلال كنت اتمنيته الله يسمحها بقى
هى اذا بتحبنى حتكلمتى وانا مش حرودها ابدا انا عمرى مكونت قاسي عليها معلش طولت عليكوا
يريت تقولولى رايكم ايه ؟؟؟
صحيح نصيحه كمان يريت اى واحد او واحده اما يخطب يبقى فى تفاهم مع خطيبته ويتكلموا وجها لوجه محدش بيخطب بتليفون زى محصل معايا كنا بنتكلم تليفون عشان كده عمرنا متفهمنا لازم الواحده يشوف عين اللى قدامه ويلمس احساسه
واخيرا نصيحتى للاخت اجرى على اللى حبك الزمن ده صعب اوى نلاقى حد يحبنا والصحاب دول اخر حاجه الواحد يبفكر فيهم عمر محد مشى ورا صحبه وكسب انا فرقت صحبى وكنا صحاب جدا جدا
وليه لانه بقى يشرب وياذينى وكنت بخاف اخرج معاه نصحته كتير بس فى الاخر مسمعش سبته ونجيت بنفسي
وانتى كمان
انجى بنفسك وسيبى صحبتك مش حتنفعك وبكره تقولك اصل الظروف والعيال والجواز انما حبيبك مستحيل يسيبك
ولا عمره حينسى وااهم حاجه تذكرى قول الله عز وجل
(انما امره اذا اراد شىء ان يقول له كن فيكون )
مفيش حاجه اسمها خلاص وانتهى ممكن كل حاجه تتصلح بارادت ربنا عز وجل
ربنا يوفقنا للى فيه الخير
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 4:02 pm

ميرسي علي الرد ولكن انا مش قولت ان دي مشكلتي انا سألت بعض الاسئلة بس
بس هي الحقيقة مشكلة واحدة صاحبتي
هي اختارت فعلا الانسان دة ووعدتة بأنها هتبعد عن صاحبتها وهو وعدها انه هيتغير وبمجرد انها ابتديت تبعد عن صاحبتها لقيت فتح الموضوع تاني مع انهم خلاص كانوا اتفقوا علية وكل واحد عارف التاني عاوز اية بس هو معرفش مالة لية فتحة تاني معرفش ومش كدة وبس لاء دة هددها واهانها اهانات لا تغتفر بس خلاص موضوعهم انتهي ومينفعش يرجع تاني لانها مش ممكن تسمحوا ولا تنسي الاهانات دي ولها حق لانها سابت صاحبتها علشان ترضي وهو مش قدر دة ومش كدة وبس دة اهانها كمان مع انها معملتلوش اي حاجة غير انها حاولت ترضي يبقي هما مش لبعض
وبالنسبة لمشكلتك لا اعتقد ان اللي بيروح بيرجع تاني انسي اللي بتقول عليها خطيبتك وشوف مستقبلك
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: !!!   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 4:29 pm

الرد ده غلط طبعا اما الخلافات اللى حصلت ده عشان دخلوا بينهم طرف تالت كان بيسمع لواحد بس وحلف الطرف الاول انه مش يقول للطرف التالت حاجه وهوه كان بيروح يشتكى
هى ظلمت وانا مش اهنتها اطلاقا دنا قولت اللى حصل وهى جريت ورت كل حاجه للطرف التالت رغم انها كانت بتزعل اما اقول اى حاجه على العموم هى اصلا مكنتش بتحبنى وده واضح جدا اما عن موضوع انى ممكن ارجعها ده سهل جدا وعادى بايدى بس لازم هى اللى تطلب ده مش انا وهى كمان قالت حتسيب صحبتها بعد سنه وانا استنه سنه مفتكرش انها حتوفق مع حد تانى ده كان بينا كبير اوى ومستحيل حد يستحملها قدى انا مكونتش عاوز اسبها بس هى استفزتنى بكلامها مفكرتش تهدينى تسمعنى لاء اول مقولت عاوز امشي قالت امشي يبقى هى فعلا مش عاوزانى انا اتغيرت كتير عشانها وبقيت انسان تانى وكنت اما اضايق اشيل جوايا واطلع ضيقتى فى اى حاجه عشان مش اضيقها بس هى خلاص مش عاوزانى مهى اصلا اختارت صحبتها وخافت على مشاعرها اكتر منى هى كانت دايما غلط وعمرها مفهمت حاجه وانا عمرى ماعجبت بحد غيرها والدليل على كده انا قولت هنهى فى وقت محدد ومش نهيت وبعت رسايل بينى وبينها وهى اللى كبرت الموضوع وراحت سيحت يعنى هى السبب وبرضه بتعاند انها مش غلط على العموم اظاهر انه كان حب من طرف واحد اهوه على الاقل عرفت حقيقتها انها غشتنى بس انا عمرى ماهنت حد انا قولت اللى حصل بس وهى مش ليها حق تقول خصوصياتنا لاى حد مهما كان دى عملت كده عشان تنهى الله يسمحها بقى
بس فى حاجه اخيره عاوز اقولها
اللى ليه نصيب فى حاجه بترجعله تانى رغم انفها وغصب عنها ومحدش يقول انسى او ملكش نصيب ده بايد ربنا والمفروض محدش يقول كده اصلا
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: !!!   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 4:36 pm

الرد ده غلط جدا
لانى انا مش ظلمتها ابدا دى هى اللى ظلمت وانا سعت مغضبت خليت غضبى بينى وبينها ومش قولت لحد واحتفظت باللى جوايا وهى اللى راحت قالت وكبرت الموضوع وانا كنت دايما ادارى جوايا واستحملها واستحمل زعلها وهى اول مزعل تتنرفز ومش تستحملنى على العموم هوه كان شكله حب من طرف واحد انا عارف انه سهل جدا انى ارجعلها وترجع كل حاجه زى الاول واحسن بس واضح انها هى اللى رافضه كده ومصدقت عمرها محتلاقى حد يحبها كده ولا يكون مخلص كده بكره اما تتعذب تقول ولا يوم من ايامى على العموم انا خلاص اقطنعت وحسافر وهى حتعرف وعارفه انا رايح فين بس يريت تكون صادقه فى كلامها ومش حدعى عليها الله يسمحها انا حاجات كتير ضاعت منى حتى شغلى شكلى حسيبه وهى السبب وبرضه الله يسمحها
بس تفتكر حاجه انها خسرت شىء عمره محيتعوض ولو قالت لاء تبقى بتضحك على نفسها
انا عملت اللى عليا وادتها فرصه وهى اللى مش عاوزه خلاص يبقى كده انتهت الحياه
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: وداعا حبيبتى   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 6:43 pm

السلام عليكم
للاسف مسمحتنيش رغم انى سمحتها كتيييييييير معلش انا مش حقدر اعيش من غيرها عشان كده حمشي واسبلها الدنيا تعيشها برحتها وحروح مكان مقولتلها قبل كده خلاص ضاع المستقبل وضاع كمان شغلى حسيب كل حاجه وامشي مفتكرتش يوم كنت زعلان وهى غلططت فيا ورغم ذلك صلحتها ووقفت جمبها مسمحتنيش خلاص انا مش عاوز حاجه ولا حرتبط بغيرها ولا عمر محد يعجبنى غيرها يخسارا خلاص مش حشوفها ولا نتكلم تانى
ان شاء الله حروح مكان مقولتلها وهى عارفه
استودعك الله
اشهد الا اله الا الله وان محمد رسول الله
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 21, 2008 8:13 pm

يمكن الموضوع خرج عن ايديها مبقاش لها حق الاختيار الموضوع كبر
ومش هي السبب ولا هي اللي سيحت هو اللي سيح علي كل حاجة وهي مش دخلت الطرف الثالث ولا حاجة هي كانت بتبعد الطرف التالت ووعدتة بكدة بس للاسف هو مش بيثق فيها وهي دي المشكلة عدم الثقة
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 12:11 am

السلام عليكم
لازم تكلمنى ضرورى لازم نشوف حل انا كده للاسف ابتديت يجيلى اكتئاب انا مش قادر افضل صاحى بنام عشان كل اما اصحى مش ابقى مصدق اللى حصل انا قولت لوالدتها حفضل مستنيها لحد متخلص ومش حرتبط بغيرها وحفضل مستنى يترى حتستنانى؟؟؟؟؟ انا بحبها اوى نفسي اشوفها
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: !!!   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 6:52 am

بعد ان اظلمت الدنيا ببعد الحبيبه احساس وحش جدا غربيه ووحشه حتى وانا فى البيت حاسس ان كل حاجه غريبه بنام واصحى وزى مكون فاقد الوعى حاسس انى بحلم اللى كنت بقوم وانام على رنتها واكلمها وكانت تقولى بس سلمتك كنت ارتاح من كل همومى دلوقتى مفيش حد اكلمه ولا حتى يسال عليا حياتى ابتدت تدمر بجد انا مبقتش اروح شغلى وخلاص كل حياتى ادمرت وهى تقدر ترجع كل شىء لازم تكلمنى والا حيحصل حاجه من الاتنين ياما حسافر ياما حموت وهى السبب Crying or Very sad
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 7:57 am

اودعكم

اودعكم بدمعات العيون *** اودعكم وانتم لي عيوني

اودعكم وفي قلبي لهيب*** تجود به من الشوق شجوني

اراكم ذاهبين ولن تعودوا*** اكاد اصيح اخواني خذوني

فلست اطيق عيش لا تراكم *** به عيني وقد فارقتموني

الا يا اخوة في الله كنتم *** على الماساة لي خير معيني

وكنتم في طريق الشوك ورد ا *** يفوح شذاة عطر من غصوني

لئن نلتقي في الارض يوما*** وفرق بيننا كاس المنون

فموعدا غدا في دار خلدا*** بها يحيا الحنون مع الحنون

يا راحلين عن الحياة

يا راحلين عن الحياة وساكنين بأضلعي هل تسمعون؟؟

توجعي وتوجع الدنيا معي

لئن نلتقي في الارض يوما وفرق بيننا كاس المنون

فموعدا غدا في دار خلدا بها يحيا الحنون مع الحنون

000000000000000000000000000
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 8:20 am

لا تحزن اخي المؤمن وكل مشكلة ولها حل وبالصبر كل حاجة بتتحل واعقد ان عدم صبرك وتمردك علي اللي ربنا اسمهولك هو اللي عمل كدة اتقي الله واصبر لحكم ربك وبأذن الله كل شيئ هيتحل
وقل
" اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك ولعظيم سلطانك "
وهي افتكر كلامها الل كانت بتقولوا زمان انها دي اخر تجربة بالنسبة لها يعني هتتعامل مع الناس في وجودك زي في غيابك ومش هتدي لحد فرصة انه يتكلم معاها ومش هترتبط بحد انا اعتقد انه دة اللي هيحصل واتقي الله يجعل لك مخرجا واصبر وفي امثلة علي الصبر كتير تدل ان كل اللي ضاع رجع بالصبر ولا تكتئب وروح شغلك عادي
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: وعد   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 8:27 am

وعزت وجلال الله لرجعلها شخص تانى وعمرى محنساها ومش حفكر فى غيرها بس فى حاجه خايف اقولها عليها اما يجى وقتها بس والله مفى حد غيرها
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 8:35 am

هتتغير للاوحش ولا للاحسن وحاجة اللي خايف تقولهالها ؟؟؟
حاجة تزعل ولا حاجة اية ؟
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: الخير جى   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 8:39 am

طبعا للاحسن انا اخدت درس عمرى محنساه حرجعلها شخص تانى حكمل الحفظ وحتفوق فيه كمان وحعرف ازاى امسك نفسي عند الغضب وعمرى محزعلها تانى مقدرش اقول الحاجه دى هى حاجه حتسعدها اوى وحتزعلها فى نفس الوقت والله اعلم
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 8:47 am

ولية متقدرش تقولها ؟
وادام هي فيها نسبة زعل ولو حتي بسيطة يبقي بلاش تعملها
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: .   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 8:53 am

هى مش هتزعل حتفرح جدا وحنبقى سوا ومش هقول حنرجع زى الاول حنبقى احسن كتير بس ليا طلب عندها تطمنى عليها لحد مقدر اقولها على الشىء ده
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 9:07 am

طيب ما تقولها الاول علي الشيئ دة بس لا اعتقد انها هتطمنك منغير ما تعرف الشيئ دة
omar2007
عضو مبدع
عضو مبدع

مُساهمةموضوع: ؟؟؟؟   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 9:14 am

حتى كمان وانا بموت مش عاوزه تطمنى الله يسمحها
lonly time
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا   اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 22, 2008 9:17 am

بس انت مش بتموت ولا حاجة بعد الشر
وبعدين وهي هطمنك ازاي يعني ؟
وانت لية مش راضي تقول الحاجة اللي ممكن تزعلها ؟

اى حد عنده مشكلة يكتبها هنا
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» يا جماعة لو حد عنده مشكلة فى الكمبيوتر يكتبها هنا
» اى حد عنده مشكله عاطفيه يكتبها هنا وانشاءلله الحل موجود
» حل مشكلة اللغة العربية في ايميلات الهوتميل و الياهو:)