lovestory
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lovestory

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ههههههههههههههههههههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
abdo dido
عضو جامد
عضو جامد
abdo dido

ههههههههههههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههههههههههههههههههه   ههههههههههههههههههههههههه Emptyالسبت نوفمبر 24, 2007 10:58 pm

مرة واحدبلدياتنا بيلعب كورة انفرد بالحارس موته

ليش الصعيدي لمًابينام يحط تحت خدو كاستين..وحدةفيهاماي والتانية فاضية؟

عشان لمايصحابالليل يفكر..َيشرب وللامايشربّّّّّّّ

في مرة اقام مستشفى مجانين رحلة الى مسبح فارغ من الماء فراح جميع المجانين يقفزون الى المسبح فيهم الي مات وفيهم الي اصيب بجروح ولما راح الدكتور يتطمن عليهم شاف مجنون جالس يتفرج فرح الدكتور و راح يساله لمادا انت جالس هنا فاجابه المجنون قائلا انا معلم سباحة

مرة ثلاثة صقور اتفقوا يسهروا مع بعض في الليل ولمن تلاقو اقترحو كل واحد يروح يصطاد فريسةراح أول صقر رجع كل منقاره دم قالولوا أصدقائه شو ماكل قال حصلت قطة أكلتها...راح الثاني رجع كل منقاره دم قالولو ها شو ماكل قال حصلت أرنب أكلته راح الثالث رجع كله دم قالولو أف أف شو ماكل ..قال شايفين هاذاك العمود قالو ايوا قال أنا ما شفته

مجنون حاطط اذنه على جدار يتنصت . ساله الدكتور ايش فيه قال المجنون اشششششش وكررالدكتورالسؤال . قال المجنون حط اذنك معي وشوووف . قاله ماني سامع شي . قال هــــذا اللي مجنني

فية واحد احول حس بالبرد قام غطة اخوة

مرة واحد صعيدى كان بيدق مسمار فوقع منة فقال للمسمار تعالى ما جاش المسمار قالة ماشى وراح رامى عشر مسامير وقال لهم هاتوة

صعيدي قتل ولده ولما سألوه ليش ؟ قال عصفور في الجنة ولا حمار في الارض

مرة واحد زملكاوى له (هدف ) فى الحياه طلع (تسلل )

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو

اظاهر انها الحلقه الاخيره

اثنين في السجن محكوم عليهم اعدام ... واحد منهم حسود جدا .. في يوم الاعدام يسألوا الاول عن امنيته الاخيرة .. قال : اشوف امي . سألوا الحسود عن امنيته الاخيرة .. قال : صاحبي مايشوف امه

محشش دخل المطعم بنص الليل قال وش عندكم قالوله خلاص شطبنا قال عطني اثنين شطبنا وواحد بيبسي

المسطول:عندك تلفزيونات ملونه

البائع:نعم

المسطول:عطيني لون أحمر

كان فيه مسطولين يتخاصمو واحد يقول هاذي شمس والتاني يقول لا هاذي القمر شافو واحد جاي قالو خلاص نسال الراجل اللي جاي قالولو هاذي الشمس والا القمر قال لهم لا انا مش من المنطقة

في واحد مسطول جاء للبيت متأخر دق الباب فتحت له أخته ضربها كف قال لها ايش الي جابك متأخر

مره بنت حلمت انه مسطول عم يلحق بيها فحكتله شو بدك مني ؟ قلها وانا شو دخلني انا الي بحلم ولا انتي

اتنين مساطيل ماشيين فى الغابه فلاقوا قدامهم اسد فراح واحدمنهم حدفوبطوبه فالاسد جرى عليهم فقال لصاحبو اجرى بسرعه قالو وانامالى هو انا اللى ضربته

دخل مسطول الحمام فرأى ظله فقال له:أخرج بره يا قليل الأدب.

مره واحد مسطول قل لى واحد مسطول الساعه كام قلو الساعه وقفه وبكرا العيد

كان في اثنين سكارى قاعدين بخيمة في وسط البر و محد يمهم و قال السكران الاول نبي سكر حق الشاي فقال الثاني انا بجيب الحين وراح السكراخذ دورتين على الخيمة جان يدش و يقول السلام عليكم في سكر ؟؟؟ قال السكران الاول استريح طال عمرك الحين صاحبنا رياح يجيب !!!!!
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههههههههههههه   ههههههههههههههههههههههههه Emptyالأحد نوفمبر 25, 2007 3:33 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلووووووووين اووووووووي عبدو
https://lovestory.123.st
abdo dido
عضو جامد
عضو جامد
abdo dido

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههههههههههههههه   ههههههههههههههههههههههههه Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 1:04 am

lol! lol! lol! lol!

ههههههههههههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1